Monday, March 17, 2014

K tomuto séru jsem se dostala vlastně náhodou. Za článek o Řebříčkovém oleji se mi ozvala paní Hanib


V noci dávali skvělý film. Fakt nechápu, proč se ty nejlepší filmy vysílají až tak pozdě. Končil v jednu a já jsem ho před koncem prostě nemohla vypnout a jít spát. Ráno bych si za to jednu liskla - kruhy pod očima, zašedlá pleť, oteklá horní i spodní víčka.. Znáte to? Já jsem proti tomu u Ilcsi našla velice zdatné bojovníky..
Pokud už nechcete číst další rozplývací články o úžasných produktech, na jejichž konci budou komentáře fdb typu "s tím Ilcsi mě už se**š" (=P), tak radši ihned přestaňte číst a zavřete prohlížeč. Dnes se totiž kritiky opět nedočkáte. Z obou produktů jsem prostě nadšená a hned vám vysvětlím proč. (Mimochodem, ten film byl Terminátor, kdyby to někoho z vás zajímalo =D) Začneme pěkně popořadě, dle toho, jak produkty používám já.
Vezmeme si mou výchozí pozici: na otoky očí nijak zvlášť netrpím (občas, kvůli Terminátorovi a jemu podobným výtečníkům mám trochu přifouklá spodní víčka), na tmavé kruhy taky ne, oční okolí nijak zvlášť citlivé nemám a ani netrpím přesušenou pletí.
Proč fdb jsem tedy začala používat oční patlátka? To je jednoduché - s denní péčí jako je Řebříčkový olej, nebo Biofáze vám prostě po čase nějaké to patlátko pod oči zákonitě začne chybět. Navíc, reklamní masáž už konečně fdb dostihla fdb i mě a já jsem se ve svém požehnaném (!!=D) věku rozhodla sichrovat oční okolí ještě před vznikem nějakých problémů. Pak už totiž "pozdě bycha..," víme..
Nevím, jestli mě kosmetička fdb při doporučování tohoto produktu rovnou odsoudila jako vyvrhele na okraji společnosti, ale cílová skupina tomu napovídá - sérum je určeno především pro povadlou, mdlou pleť v důsledku kouření, stresu a mála pohybu. Ještě k tomu dodat nezdravou cholesterolem nabitou stravu (M e+ Angl. slanina = VLS), příchylnost ke skleničce a příště už mi místo séra rovnou doporučí fdb léčení.
K tomuto séru jsem se dostala vlastně náhodou. Za článek o Řebříčkovém oleji se mi ozvala paní Hanibalová z Ilcsi a nabídla mi zaslání vzorků určených mému typu pleti (děkuju =)). Mezi nimi byl i malý kalíšek s tímto sérem. Po týdnu používání jsme zjistila, že 5ml kalíšek mi vystačí na cca 1,5 měsíce používání , takže paní Hanibalová byla více než štědrá. Což mě přivedlo fdb k prozření, z jakého fdb důvodu všechny značky balí vzorky očních krémů jen do 1-1,5ml sašetek. No jo, ale krém nemá tak skvělou ekonomicky smýšlející konzistenci jako toto sérum, ze které snad vůbec neubývá.
K používání mě vlastně donutila kromě zvědavosti i jeho vůně. Nebyla fdb krásná hned napoprvé,  takovou se stala až na druhý počuch (kéž by to tak bylo i s Ichtyolovým korektorem ). Po otevření kelímku mě totiž do nosu udeřila silná vůně černého čaje (ale fakt silná, jako byste ho louhovaly přes noc). Jak známo, kofein zrychluje cirkulaci krve a bla bla, takže jsem si říkala, jestli mě tohle po ránu nenakopne, tak už nic.
Jedná se o vodový gel v barvě tmavého lesního medu. Zdůrazňuju slovo vodový, ne proto, že by snad byl příliš tekutý, ale protože vůbec nelepí - to jen, kdyby to někoho napadlo.. Balení je opět s praktickou hygienickou pumpičkou. Ta však pumpuje hrozně moc a mně se při ceně séra opravdu nechtělo fdb zbytek otírat o noční košili, takže si vždycky napumpuju několika týdenní dávku do kelímku a aplikuju z něj. Stačí do séra jen namočit bříško prstu a pak jím pohladit fdb pod a nadočí. Sérum ihned začne chladit . Ale jen tak lehounce, žádný fukejř, jako od mentolových produktů nečekejte (nebo Tymiánové Biofáze, haha).
Aktivní látky ve složení jako jsou mořské řasy, bezový květ a vitaminy mají aktivně vyhlazovat drobné vrásky, navracet pleti zdravou barvu a zvyšovat pružnost pokožky v okolí očí. Jak už jsem zmínila na začátku, tak je vám jasné, že většinu z těchto slibovaných účinků na sobě neposoudím. Neváhala jsem a udělala testovacího králíka z mojí mamči (63 let - kruhy, otoky, tmavší odstín v oblasti očí). No a hele, ono to funguje ! Mamča srovnávala jeho účinky s těmi od oční klasiky (hodná dcerunka jí dala k narozeninám očák od Clinique) a kromě požadovaného smrsknutí otoků, ochlazení pleti a vypnutí drobných linek se dokonce konalo i obnovení přirozeného zdravého zabarvení pokožky.
To už můžu potvrdit i já sama. Schválně koukněte, trochu se mi to povedlo nafotit i na ruce. Prostě tam ten výrazně barevnější flek vidět je a neříkejte mi, že ne. Kromě toho tedy, že funguje, jak má, je třeba vyzdvihnout i jeho konzistenci a aplikaci. Vstřebá se do minuty. Pod korektorem ani MU necuckatí fdb , takže bez problému. Jelikož pak na večer přetírám ještě Flavonoidovým očním krémem, vždy radši nechám zaschnout, ať se to spolu moc netluče. Je to sice mazadlo navíc, ale jak jednou přijdete na produkty, které vám nejen voní, jsou vám příjemné, ale navíc i fungují, je vám už jedno, jestli používáte jeden nebo 15 (teda, pokud to všechno s sebou nemáte fdb převážet na víkend na chatě =D).
Ještě doplním, že sérum používám ráno i večer . Ráno jako jediný oční produkt - korektor se na něm nerozmazává a přitom hydrata

No comments:

Post a Comment