Monday, March 24, 2014

Domů O mě/kdo jsem Kontakt Kurz - Automatická kresba s andílky Ostrava a Olomouc Kurz - Kouzelné hlu


Domů O mě/kdo jsem Kontakt Kurz - Automatická kresba s andílky Ostrava a Olomouc Kurz - Kouzelné hlubiny Duše Ostrava a Olomouc Kouzelplný e-shop SANDRA LIVING On-line výklad palazzo karet - Poslové Světla On-line palazzo výklad karet - Afirmace pro každý den Seznam všech příspěvků tohoto blogu Andělská pošta - napište Vašim andělům
Mám zájem o kurz/přihlásit se na kurz **K 1.2.2014 byla na nějakou dobu pozastavena činnost Poradny Bachových esencí, konzultace a výklady karet. Více informací se dozvíte v článku: 1000 příspěvků ♥ aneb moje cesta, která přináší tyto změny na BLOGU SANDRA LIVING Děkuji za pochopení.
Natrháme 20 trsů květů bezu květy dáme do mísy a přelejeme 2,5 litru převařené vlažné vody a přidáme 4 velké očištěné citrony - necháme 24hod. odstát. palazzo Po 24hod. scedíme od květů přes plátýnko, citrony vymačkáme a dáme do velkého hrnce, přidáme 2kila cukru.
Afirmace palazzo Andělské karty Aromaterapie Bachovy esence Co je u mě nového? Energie v kalendářním roce FENG SHUI Ho´oponopono K zamyšlení... Kalendář seminářů/kurzů Léčivá moc minerálů Moudrost Elfů a Víl Mé malování Novinky e-shop Novy a úplňky 2012 Novy a úplňky 2013 Novy a úplňky 2014 Obrázky na přání Pohádka Rady andělů Svátky a tradice Výklad karet Vůně z kuchyně Čarovná říše víl Čtyři dohody Šuplátko snů a přání


No comments:

Post a Comment