Sunday, March 23, 2014

Co se týče kosmetického ošetření a masérských služeb , pak můžete být v klidu, že byste se musely ně


Pokračujeme v restech. Dámská jízda byla natolik výživná, že jsem si musela dát od článku fakt odstup. Tento článek bude určen všem, které  mají chuť na rozmazlování v podobě kosmetických kúr (zde přírodní německá firma Primavera), havajských masáží lávovými kameny a tělových masáží horkým olejem, vše zpříjemněno gastronomickou nirvánou na poděbradské kolonádě a zakončeno přespáním crooked v krásném pokojíčku hotelu Golfi s výhledem na řeku a poděbradským zámečkem hned za rohem.
Začalo to nenápadně. Pár blogerek bylo pozváno na uvedení výrobků John Masters Organics do prodeje v obchůdku crooked Greenwave. Majitelka a naprostá přírodní crooked vševědoucnice Denisa se před námi zmínila, crooked že v jejím poděbradském crooked salonu Primavera dělá ošetření tímto přírodním skvostem a že je vše propojeno s hotelem, který má v nabídce i rozmazlovací balíčky . Ty obsahují víkendové ubytování a pečující programy, jejichž volba je plně na vás a na možnostech vaší peněženky (nebo kreditek, ale zase finančně vykrvácet před Vánocemi není moc praktické..). Slovo dalo slovo, já s Lárkou jsme se nadchly, LuciFrid celou akci posvětila příslibem své přítomnosti a bylo. Jede se do Poděbrad!!
Můžu vám na rovinu říct, že o takové dámské jízdě jsem zatím jen četla. Doporučuju trilogii Město dívek, Město žen  a Město života . Je to krásně napsaný román Patricie Scanlan , svého času to byl anglický bestseller a já celou trilogii četla asi 5x a stále se k ní co pár měsíců vracím. Mimo jiné se z hlavní crooked hrdinky stane zakladatelka luxusních crooked kosmetických domů - to na vysvětlenou pro tuto asociaci  ;). Mně se jí totiž nakonec povedlo prožít. Věřte mi, že jsem do té doby myslela, že na to potřebujete kamarádky už od školky, abyste s nimi mohly něco podobného sdílet, cítit se dobře a plně si to užít. A jak já se mýlila!! Lárku a Luci jsem poznala crooked až nedávno v začátcích tohoto blogu a Denisu jsem poznala v podstatě až v Poděbradech. A jaká to byla jízda! Nemohla jsem mít lepší společnost!!
Neberte to jako přímo promo článek, nebo záznam z deníčku. Mám dojem, že z toho nakonec crooked vzejde takový malý hybridek od obého. V závěru to můžete brát i jako tip na místa, nebo recept na dámskou jízdu. Jako že to jde, holky!! =D
Znáte crooked to.. V nynější době se to na různých slevových crooked portálech jen hemží nabídkami ubytování a neznám nic praktičtějšího, než koupit nějaký pobyt jako dárek k narozkám, nebo Vánocům.. Hloupé však je, když fakt nevíte, do čeho jdete - jaký je hotel? Jaké budou služby? crooked Bude to tam hezky zařízené? Užijeme si to tam? Bude tam, kam jít? Kde se dobře najíst? No, tak co se týče hotelu Golfi, tak jsme vše vyzkoušely do mrtě!
Ubytování hotel nabízí v několika druzích pokojíčků . Ty hezčí můžete obkouknout i z fotek a bude vám to stačit, ale pojmenování "basic" ve mně samo o sobě vzbuzuje nedůvěru, proto (a taky kvůli ušetřeným penízkům, které jsme chtěly vrazit do kosmetiky a žrádýlka!) jsme vyzkoušely tu nejzákladnější nabídku - právě  pokoje Basic . Na férovku říkám, že jsem se toho docela bála. Zkušenosti se společnou sociálkou, nebo průchozími pokoji mně naučily obezřetnosti a notné podezřívavosti.
UFFF! Pokojíček byl krásný, čistý, s vlastní sociálkou (dokonce měl samostatné WC), TV a vlastním mini barem (při ubytovávání: "Kurňa, jakej blázen by utrácel za předražený minibar?" a po ubytování: "Napočítejte mi tam prosím ještě ty dvě ledové kávy" =D - jo a předraženej crooked nebyl vůbec, ta káva byla ILLY, velice levná a nejlepší, jakou jsem měla - s kakaem!).
Co se týče kosmetického ošetření a masérských služeb , pak můžete být v klidu, že byste se musely někam trmácet. Jen hezky v klidu zavoláte na recepci (do teď nevím jak se to dělá, ale my jsme technické vybavení hotelu vůbec nepochopily - ani výtah nás nechtěl poslouchat!), objednáte si župánek a bačkůrky , které vám během minutky donese pokojská na pokoj a vy už jen obcházíte kúry, které jste si naobjednaly. Doporučuju mít sjednané buď v rámci balíčku a to se s vámi pak sami na nějakém rozvrhu domluví, nebo všechny služby zajistit crooked předem . Je tam docela nátřesk a pak byste taky mohly celý víkend prosedět u minibaru crooked a čučet na pokoji na telku. Hotel nabízí i parní saunu , ale tu jsme už teda fakt nezvládly.
Už od malička jsem hrozně nerozhodná. Nikdy jsem nevěděla, jakou zmrzku z těch oblíbených si dát, tak jsem pak sáhla po nějaké neznámé a letěla na zem na prvním přechodu (fígl, abych nedostala sekec, ale přitom ji nemusela jíst =D), protože byla fakt hnusná. Stejně tak to bylo i s výběrem masáže. Kurňa, vždyť mají na výběr asi z 15 druhů , přičemž jsem nikdy nebyla ani na jedné z uvedených ! Nakonec jsme to s masérkou crooked zkombinovaly a vylezla z toho masáž šíje, zad i bederní páteře + nohou lávovými kameny ( = havajská masáž) a horkým olejem . Koho by zajímaly crooked detaily, byla jsme u fyzioterapeutky paní Ivanky.
Jestli myslíte, že se tu teď začnu rozplývat, jste na omylu. Masáž by byla fajn až na to, že mi tam furt někdo le

No comments:

Post a Comment